فروشگاه اینترنتی هندیا بوتیک
آج: Wednesday, 02 December 2020

www.Ishraaq.in (The world wide of Islamic philosophy and sciences)

وَأَشۡرَقَتِ ٱلۡأَرۡضُ بِنُورِ رَبِّهَا

547500
ارشاد خدا وند عالم ھے :” لا تتمنوا ما فضل اللہ بہ بعضکم علی بعض “ (۱) اور خدا نے جو تم میں سے ایک کو دوسرے پر فضیلت دے رکھی ھے اس کی ھوس نہ کرو ۔ یہ صحیح ھے کہ انسان فطری طور سے حصول نفع کا خواھش مند ھے لیکن یہ خواھش حدود و قوانین شرع کے اندر ھونی چاھئے ۔ اسی طرح اسے اصول آزادی سے ھم آھنگ ھونا چاھئے اور انسانی معاشرہ اس کو درست بھی سمجھتا ھو ۔

507637
زندگی کے میدان میں درخشاں کامیابی و ترقی کا راز لوگوں کے دلوں میں گھر بنا لیتا ھے ، جو شخص اپنی لیاقت و صلاحیت اور اپنے بلند صفات کے ذریعے لوگوں کے دلوں پر حکومت کر سکتا ھو وہ معاشرے کی بے پناہ تعاون و مدد کے سھارے ترقی کی اعلیٰ منزل تک پھونچ سکتا ھے اور کلید کامیابی کا مالک بن سکتا ھے ۔ نیکو کار اور پاک سرشت لوگ معاشرے میں روشن چراغ کی طرح ھوتے ھیں جو ترقی کرنے کے بعد لوگوں کے افکار کی قیادت کرتے ھیں اور ان کے اخلاق پر بھی اثر انداز ھوتے ھیں ۔

507639
اس پر شور دنیا میں نوع بشر برابر حرکت و جنبش میں ھے ۔ انسان مسلسل مصائب و مشکلات کے موجوں میں گِھر کر اپنے جسم و جان پر مشقتوں اور دشواریوں کو محض اس لئے برداشت کرتا ھے کہ گلزار زندگی سے امیدوں کے پھول یکے بعد دیگرے چن سکے اور جب تک انسان کا رشتہ ٴ حیات مقراض موت سے منقطع نہ ھو جائے اور امیدوں کی کھڑکی بند نہ ھو جائے وہ اپنی کوششوں سے باز نھیں آتا اور نہ جستجوئے توفیق سے دست بردار ھوتا ھے ۔ مختصر یہ کہ یھی چراغ امید ھے جو صاحب آرزو کی آرزو کو فروزاں رکھتا ھے ۔ اور یھی امیدیں زندگی کی تمام تلخیوں کو شیریں وخوش گوار بناتی ھیں ۔